مایع درزگیری و بندکشی نانو

مایع درزگیری و بندکشی نانو

مایعات نانو درزگیر و آب بندکننده، برای عایق‌کاری بدون نیاز به خرابی موزاییک، سرامیک، سنگ و سایر سطوح ساختمانی استفاده می‌شوند. این مواد برای پوشش‌دهی و جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت در مکان‌های مختلف مانند پشت بام، سرویس‌های بهداشتی، تراس، آشپزخانه و استخر مورد استفاده قرار می‌گیرند. عواملی همچون عدم کیفیت اجرا، استفاده از مواد شوینده اسیدی و شیمیایی، پوسیدگی ایزوگام یا مشکلات ناشی از عدم صحیح بودن نحوه اجرای عوازل رطوبتی، باعث نفوذ رطوبت و نم در سطوح مورد اشاره می‌شوند.

 

مایع درزگیری و بند کشی

مایعات نانویی کالیمورا برای درزگیری و ترمیم بندکشی در کاشی‌ها، سرامیک‌ها و سنگ‌های قدیمی استفاده می‌شوند. کاربردهای اصلی مواد نانو کالیمورا، در ترمیم و اصلاح بندهای قدیمی کاشی و سرامیک، و همچنین سنگ‌های مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی، تراس، آشپزخانه و پشت بام برای رفع نم و رطوبت بدون نیاز به خرابی سطوح است.

 

مزایای استفاده از مواد نانو عبارتند از:

  • دوام بالا
  • اجرای آسان
  • قیمت مناسب
  • آب‌بندی صد درصد
  • حفظ رنگ اصلی سطوح پس از آب‌بندی
  • سرعت بالای اجرا
  • مقاومت بالا در برابر مواد شوینده اسیدی و بازی

روش مصرف نانو بندکشی جهت درزگیری کاشی و سرامیک در سرویس های بهداشتی

برای استفاده از مواد نانو برای درزگیری و ترمیم کاشی و سرامیک در سرویس‌های بهداشتی، استخر، تراس، گلخانه و سایر مکان‌ها که با مشکل نم و رطوبت روبه‌رو هستند، ابتدا بایستی بندهایی که آسیب دیده و پوسیده هستند را با استفاده از چکش و ابزار مناسب دیگر، تخریب و حذف نمایید. سپس از محصولات نانو برای ترمیم و درزگیری این بخش‌های آسیب‌دیده بهره برده و رطوبت و نم را بدون نیاز به تخریب و خرابی‌های بیشتر، کنترل نمایید.

سپس برای پر کردن بندها و درزگیری، با افزودن 200 گرم پودر سیمان سفید (که به عنوان پودر مکمل بندکشی استفاده می‌شود) به هر لیتر از مایع نانو بندکشی، به جای آوردن این ترکیب و با مخلوط کردن مناسب، یک دوغاب روان بدست آورید که بتوانید آن را به درزها و بندها تزریق کنید.

این مرحله باید ادامه یابد تا فضای زیر کاشی و سرامیک به طور کامل پر شود و هیچ فضایی برای نفوذ آب باقی نماند.

پس از دوغاب‌دهی، مواد اضافی روی سطح را جمع‌آوری کنید و با پارچه، سطح کاشی و سرامیک را تمیز کنید تا درزها خالی نمانده و در صورت لزوم ترمیم شوند.

در پایان، مواد باقی مانده را با پودر مکمل بندکشی به مقدار مورد نیاز اضافه کنید تا به صورت خمیری شود. سپس با این خمیر، در گوشه‌ها، محل قرارگیری کاسه توالت و سایر بخش‌هایی که بندکشی لازم است، اقدام به بندکشی نمایید.

ضروری است که بندکشی ماهیچه‌ها به ضخامت بسیار کم (پوشش بندها) انجام شود تا از ترک خوردگی و ایجاد درزهای جانبی جلوگیری شود.

 

………………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *