بهترین عایق استخر نانو

بهترین عایق استخر نانو

بهترین عایق استخر موجود جهت آب‌بندی یا عایق‌بندی استخرها پوشش‌های نانو می‌باشد. پوشش‌های نانو با نفوذ و جذب در سطوح بتنی و سیمانی سطح را در برابر جذب و نفوذ آب مقاوم می‌کند .
نانو ذرات موجود باعث پر کردن فضاها و خلل فرج ریز سطح بتن می‌شود و علاوه بر آن مقاومت پلیمر را در برابر رطوبت سرما و گرمازدگی مقاوم می‌کند.


محصولات شرکت کالیمورا ترکیباتی از پلیمرها و نانو ذرات سیلیس می‌باشد . پلیمرها چسبندگی نانو ذرات به مولکول‌های بتن و سیمان را تامین می‌کند و با ایجاد پیوندهای قوی مولکولی از انتقال رطوبت از یک مولکول به مولکول بعدی جلوگیری می‌کند .

بهترین عایق استخر نانو


این عایق ها از نظر استانداردهای تولید دارای تاییدیه‌ها و استانداردهای معتبر ASTM می‌باشد و با ضمانت نامه معتبر ۱۰ ساله به فروش می‌رسد.
سازه استخر باید در برابر فشار و وزن آب مقاومت کافی را داشته باشد و در صورت عدم مقاومت کافی احتمال نشست و شکست در سازه وجود دارد. بهترین نوع سازه جهت ساخت استخرها بتن و میلگرد می‌باشد (بتن مسلح ) .

پوشش‌های نانو فقط جذب سطحی آب را کنترل می‌کند و نقشی در مقاومت و ایستایی سازه ندارد.
این عایق‌ها اجرای آسانی دارد ولی جهت افزایش کیفیت عایق و پوشش اجرا شده حتماً باید به جزئیات اجرایی دقت شود. قبل از اجرای این پوشش‌ها حتماً بحث سازه و نوع ساخت استخر باید در نظر گرفته شود.
پوشش‌های نانو به صورت جذبی و نفوذی با قلم مو بر روی سطح اجرا می‌شود . این پوشش‌ها کاملاً بهداشتی بوده و در عایق‌بندی استخرها و مخازن ذخیره آب شرب می‌توان استفاده کرد.  این مواد مقاومت بالایی در برابر رطوبت سرما و گرما دارند و در صورتی که استخر به مدت زیادی خالی از آب باشد هیچگونه مشکلی برای پوشش ایجاد نمی‌شود.


قبل از اجرای عایق بر روی سطح سخت در سازه‌های بتن مسلح ابتدا باید نقاط پوک و شن نما تخریب و ترمیم شود و سپس عایق نانو به صورت جذبی با قلم‌مو ترکیبی از سیمان به صورت دوغابی طی چند مرحله (معمولاً ۴ مرحله) روی سطح بتن اجرا شود.

 

بهترین عایق استخر نانو

این عایق ها عمر بالایی دارند وجود پلیمرها و نانو ذرات سیلیس عمر این پوشش‌ها را بالا برده و معمولاً دوامی معادل عمر سازه دارند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد نحوه ساخت استخر، اجرای عایق و جزئیات اجرایی با کارشناسان فنی گروه صنعتی کالیمورا در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *