کاهگل مصنوعی ضد آب کالیمورا

کاهگل مصنوعی ضد آب کالیمورا

استفاده از کاهگل در طراحی دکوراسیون داخلی و ایجاد فضاهای سنتی بسیار حائز اهمیت می‌باشد اما عمده مشکل و نقطه ضعف این محصول پرطرفدار عدم مقاومت در برابر رطوبت و باران می‌باشد و همچنین ریزش خاک و عدم مقاومت مکانیکی بالا در برابر ضربه و سایش از دیگر نقاط ضعف این محصول می‌باشد.
اما امروزه با توجه به وجود انواع مصالح و مواد اولیه می‌توان این نقاط ضعف را در این محصول رفع کرد و از این متریال جهت فضاسازی استفاده نمود .
کاهگل سنتی کالیمورا دارای ترکیبات خاک رس الیاف پ پ و کاه می‌باشد این محصول با پلیمرها تقویت شده و این ترکیب علاوه بر ایجاد فضای سنتی با رنگ و لعاب منحصر به فرد و فرمولاسیون عالی محصولی بسیار با کیفیت و عالی جهت استفاده در نماسازی و اندود دکوراسیون داخلی می‌باشد.

کاهگل مصنوعی ضد آب کالیمورا

این محصول اجرای راحتی دارد و کافی است در محل پروژه با آب اختلاط شود . خمیر به دست آمده با ماله قابلیت اجرا دارد . این محصول با توجه به وجود ترکیبات پلیمری کاملاً زیبا بدون ریزش گرد و خاک مقاومت بالا در برابر رطوبت و سایش دارد و علاوه بر آن قابلیت ضد آب‌سازی ۱۰۰ درصد را دارا می‌باشد.

سطح کاهگل حتی قابل شستشو می باشد این محصول به صورت تک جزئی و پودر آماده ارسال می‌باشد.
اجرای راحت ،دوام و ماندگاری بالا، ضد آب ،مقاومت در برابر سایش و ضربه و همچنین عدم ریزش گرد و خاک و سطحی زیبا و دلچسب از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول می‌باشد.
این محصول در واقع نسل جدیدی از کاهگل‌ها می‌باشد که تقویت شده است و شما با استفاده از این محصول بدون داشتن دغدغه نقاط ضعف کاهگل معمولی می‌توانید از این محصول منحصر به فرد استفاده کنید.
این محصول حتی بوی کاهگل طبیعی را دارد. جهت دیدن فیلم‌های اجرایی و آشنایی با جزئیات اجرایی به لینک زیر مراجعه فرمایید .

ضمناً جهت ضد آب‌سازی محصول شما باید پس از اجرا و خشک شدن اندود کاهگل یه مرحله محصول نانو نمایی را با قلم‌مو بر روی سطح اجرا کنید تا علاوه بر ضد آب‌سازی سطح کاهگل بدون تغییر رنگ
کاهگل را در برابر اشعه مضر خورشیدی مقاوم نمایید تا از رنگ پریدگی و تغییر رنگ در گذر زمان جلوگیری شود.

 

خرید کاهگل ضدآب کالیمورا به قیمت درب کارخانه

کاهگل مصنوعی ضد آب کالیمورا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *